YLITÄ ITSESI.

- kaikille nousujohteisesta voimaharjoittelusta kiinnostuneille!

PIDÄ ASIAT YKSINKERTAISINA.

Jos haluat kehittää maksimivoimaasi ja –nopeuttasi, niin olet oikealla sivulla! Vain äärimmäisessä suorituksessa opetetaan keskushermostoa käskyttämään yhä useampaa lihassoluryhmää (motorista yksikköä) supistumaan yhtä aikaa. Kaikissa liikkeissä useat lihakset ja lihasryhmät tekevät yhteistyötä (koordinaatio), jolloin tekniikan merkitys liikkeen suorittamisessa korostuu. Mitä yksinkertaisempana liikkeen pidät, sitä varmemmin harjoitus kohdistuu ja kehittää juuri halutun lihaksen voimaa. Ja mitä monimutkaisempi liike, niin sitä todennäköisemmin se ei kehitä voimaa, vaan ainoastaan tekniikkaa. Tarjoan sinulle voimaharjoittelun ytimeksi voimanostoa ja sen ympärille monipuolisesti kuntosaliharjoittelua ja muita oheisharjoitteita. Jos tavoitteesi on kehittää voimatasoasi oman päälajisi tueksi, niin suosittelen sinulle voimanostoa!

VOIMANOSTO.

Jalkakyykky, penkkipunnerrus ja maastanosto kehittävät kaikkien isojen lihasryhmien maksimivoimaa ja nopeusvoimaa. Pitkäjänteinen kehittyminen vaatii kärsivällistä ja maltillista rasituksen kasvattamista: loukkaantumisriskin pienentämiseksi ja palautumisen varmistamiseksi. Turvallinen harjoittelu edellyttää hyvää suoritustekniikkaa ja harjoitusohjelmaa. Maksimivoimaa voi kehittää kaiken ikäisenä, mutta en suosittele tehokasta voimaharjoittelua kasvuvaiheessa oleville nuorille. Lihasmassan kasvattaminen on helpointa heti pituuskasvuvaiheen jälkeen 25-30 vuotiaaksi asti. Voimaharjoittelussa saavuttaa positiivista kehitystä ”kaiken ikään”, myös lihasmassan näkökulmasta. Voimanosto sopii sekä miehille että naisille.

TUTUSTU RAUHASSA JA OTA YHTEYTTÄ.

 
Jouni Ikonen, Voimakerhon isäntä
Tervetuloa treenaamaan kanssani!
 
Yhteystiedot
Team Voimakerho Tekniikkatreenit Luennot Personal Trainer
Kaikki UUTISET